Regulamin apartamentów
REGULAMIN OBIEKTU
APARTAMENTY 3KF CENTRUM
Regulamin określa warunki wynajmu apartamentów w APARTAMENTY 3KF CENTRUM w Jeleniej Górze, ul. Armii Krajowej 1
Wypełnienie formularza Karty Meldunkowej jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia
o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego postanowień. Stanowi również zawarcie umowy najmu apartamentu między Grupa 3KF Sp. z o.o. – a Klientem na warunkach określonych w Regulaminie.
Obiekt oznacza budynek przy ul. Armii Krajowej 1, 58-500 Jelenia Góra. Klient oznacza osobę, która dokonuje rezerwacji apartamentu.
Umowa zawarta pomiędzy Grupa 3KF Sp. z o. o a Klientem obejmuje wynajem apartamentu zgodnie z ofertą obowiązującą w dniu rezerwacji. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda) oraz sprzątanie końcowe. Grupa 3KF Sp. z.o.o nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane w rezerwacji i jej potwierdzeniu, z wyjątkiem zamówionych przez Klienta usług dodatkowych.
REGULAMIN
- Doba w obiekcie trwa od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.
- W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00.
- W przypadku wyrządzenia szkód w wynajętym apartamencie Klient jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu, gotówką lub kartą płatniczą w biurze Grupy 3KF Sp. z o.o..
- W apartamentach obowiązuje zakaz przemieszczania mebli bez zgody Grupa 3KF Sp. z.o.o.
- W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł.
- Na terenie całego obiektu, a w szczególności w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania zakazu Klient zobowiązany jest uiścić karę umowną w wysokości 500 zł za każdorazowe złamanie zakazu.
- W cenę najmu wliczone jest sprzątanie końcowe.
- Przy najmie trwającym min. 5 dób w cenę wynajmu wliczona jest jednorazowa wymiana ręczników i pościeli.
- W przypadku najmu trwającego poniżej 5 dób wymiana ręczników i pościeli jest możliwa po uprzednim uzgodnieniu i zgłoszeniu tej kwestii w recepcji oraz uiszczeniu odpowiedniej opłaty przez Klienta.
- Wszelkie imprezy, spotkania zorganizowane, itp. nie są możliwe.
- Liczba osób zamieszkujących w apartamencie nie może być większa od podanej w rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby Klient zostanie obciążony karą pieniężną w kwocie ryczałtowej w wysokości dwukrotności dobowej ceny Najmu.
- Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe do apartamentu.
- Grupa 3KF Sp. z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie przedmiotów pozostawionych w apartamencie.
- Grupa 3KF Sp. z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.
- W przypadku podejrzenia naruszenia niniejszego Regulaminu lub podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, Grupa 3KF Sp. z.o.o ma prawo wstępu do Apartamentu o każdej porze.
- W przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu przez Klienta Grupa 3KF Sp. z o. o. może rozwiązać zawartą z nim umowę najmu w trybie natychmiastowym, zatrzymując umówioną cenę najmu za cały pobyt z rezerwacji.
- W Obiekcie przyjmujemy zwierzęta domowe (psy i koty). Fakt przyjazdu ze zwierzęciem należy zgłosić w momencie rezerwacji. Obowiązuje dodatkowa jednorazowa opłata za sprzątanie 50zł.
- Grupa 3KF Sp. z.o.o zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu, oferując apartament o zbliżonym standardzie.
- Sprzątanie apartamentów odbywa się wyłącznie po wyjeździe Gości, a w trakcie pobytu Gościa tylko na specjalne życzenie przekazane recepcji i przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności (Gość nie może znajdować się w tym momencie w apartamencie).
- Dezynfekujemy każdy apartament po wyjeździe Gości.
- Wietrzymy apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut, zachęcamy Gości do wietrzenia apartamentów podczas pobytu.
- Każdy apartament jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blaty, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi.
- Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego apartamentu.
- Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
USŁUGI DODATKOWE
Sprzątanie apartamentu, wymiana ręczników i pościeli przy najmie trwającym krócej niż 5 dób – koszt 100 zł (Goście nie mogą w tym czasie przebywać w apartamencie)
Usługa prania (1 wkład do pralki) – koszt 30 zł
Prasowanie koszul i spodni: koszt 5 zł/sztuka
Wymiana kompletu ręczników – koszt 30 zł
Parking – koszt 30zł/doba