Regulamin apartamentów

REGULAMIN OBIEKTU

APARTAMENTY 3KF CENTRUM

 

Regulamin określa warunki wynajmu apartamentów w APARTAMENTY 3KF CENTRUM w Jeleniej Górze, ul. Armii Krajowej 1

Wypełnienie formularza Karty Meldunkowej jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia

o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego postanowień. Stanowi również zawarcie umowy najmu apartamentu między Grupa 3KF Sp. z o.o. – a Klientem na warunkach określonych w Regulaminie.

Obiekt oznacza budynek przy ul. Armii Krajowej 1, 58-500 Jelenia Góra. Klient oznacza osobę, która dokonuje rezerwacji apartamentu.

Umowa zawarta pomiędzy Grupa 3KF Sp. z o. o a Klientem obejmuje wynajem apartamentu zgodnie z ofertą obowiązującą w dniu rezerwacji. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda) oraz sprzątanie końcowe. Grupa 3KF Sp. z.o.o nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane w rezerwacji i jej potwierdzeniu, z wyjątkiem zamówionych przez Klienta usług dodatkowych.

 

REGULAMIN

  1. Doba w obiekcie trwa od 15:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.
  2. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00.
  3. W przypadku wyrządzenia szkód w wynajętym apartamencie Klient jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu, gotówką lub kartą płatniczą w biurze Grupy 3KF Sp. z o.o..
  4. W apartamentach obowiązuje zakaz przemieszczania mebli bez zgody Grupa 3KF Sp. z.o.o.
  5. W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł.
  6. Na terenie całego obiektu, a w szczególności w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania zakazu Klient zobowiązany jest uiścić karę umowną w wysokości 500 zł za każdorazowe złamanie zakazu.
  7. W cenę najmu wliczone jest sprzątanie końcowe.
  8. Przy najmie trwającym min. 5 dób w cenę wynajmu wliczona jest jednorazowa wymiana ręczników i pościeli.
  9. W przypadku najmu trwającego poniżej 5 dób wymiana ręczników i pościeli jest możliwa po uprzednim uzgodnieniu i zgłoszeniu tej kwestii w recepcji oraz uiszczeniu odpowiedniej opłaty przez Klienta.
  10. Wszelkie imprezy, spotkania zorganizowane, itp. nie są możliwe.
  11. Liczba osób zamieszkujących w apartamencie nie może być większa od podanej w rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby Klient zostanie obciążony karą pieniężną w kwocie ryczałtowej w wysokości dwukrotności dobowej ceny Najmu.
  12. Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe do apartamentu.
  13. Grupa 3KF Sp. z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie przedmiotów pozostawionych w apartamencie.
  14. Grupa 3KF Sp. z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.
  15. W przypadku podejrzenia naruszenia niniejszego Regulaminu lub podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, Grupa 3KF Sp. z.o.o ma prawo wstępu do Apartamentu o każdej porze.
  16. W przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu przez Klienta Grupa 3KF Sp. z o. o. może rozwiązać zawartą z nim umowę najmu w trybie natychmiastowym, zatrzymując umówioną cenę najmu za cały pobyt z rezerwacji.
  17. W Obiekcie przyjmujemy zwierzęta domowe (psy i koty). Fakt przyjazdu ze zwierzęciem należy zgłosić w momencie rezerwacji. Obowiązuje dodatkowa jednorazowa opłata za sprzątanie 50zł.
  18. Grupa 3KF Sp. z.o.o zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu, oferując apartament o zbliżonym standardzie.
  19. Sprzątanie apartamentów odbywa się wyłącznie po wyjeździe Gości, a w trakcie pobytu Gościa tylko na specjalne życzenie przekazane recepcji i przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności (Gość nie może znajdować się w tym momencie w apartamencie).
  20. Dezynfekujemy każdy apartament po wyjeździe Gości.
  21. Wietrzymy apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut, zachęcamy Gości do wietrzenia apartamentów podczas pobytu.
  22. Każdy apartament jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blaty, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi.
  23. Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego apartamentu.
  24. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.

 

USŁUGI DODATKOWE

Sprzątanie apartamentu, wymiana ręczników i pościeli przy najmie trwającym krócej niż 5 dób – koszt 100 zł (Goście nie mogą w tym czasie przebywać w apartamencie)

Usługa prania (1 wkład do pralki) – koszt 30 zł

Prasowanie koszul i spodni: koszt 5 zł/sztuka

Wymiana kompletu ręczników – koszt 30 zł

Parking – koszt 30zł/doba