Bon turystyczny
1.Czy przyjmujemy bony turystyczne?
Oczywiście. Nasz obiekt honoruje bony turystyczne przy rozliczaniu rezerwacji dokonywanych bezpośrednio w Apartamenty 3KF Centrum (telefonicznie, mailowo oraz przez WWW) – z wyjątkiem pobytów w ofercie bezzwrotnej, czyli przedpłaconych w 100% przed przybyciem do hotelu.
Rezerwacje przez pośredników, np. Booking, nie mogą być rozliczone z udziałem bonu turystycznego.
2.W jaki sposób uzyskać bon?
Nie trzeba składać dodatkowych wniosków o przyznanie bonu. Trzeba go jedynie aktywować. Bon jest generowany w systemie teleinformatycznym dostarczonym i prowadzonym przez ZUS. W celu aktywacji bonu koniecznie będzie zalogowanie się przez osobę uprawnioną w systemie PUE ZUS i potwierdzenie poprawności danych lub dokonanie aktualizacji danych dotyczących adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.
3.Czy rezerwacja musi dotyczyć pobytu dziecka?
Tak. Podczas pobytu rozliczanego bonem turystycznym musi być obecne minimum jedno dziecko.
4.Jaka jest wartość bonu i termin ważności?
Bon w wysokości 500 zł będzie przysługiwać na każde dziecko. W przypadku dziecka niepełnosprawnego osoba uprawniona otrzyma dodatkowy bon o wysokości 500 zł. (W sumie 1000 zł) Bony są wolne od podatku i nie wlicza się go w dochody. Wygasa 31 marca 2022 r.
4.Kiedy i jak rozliczyć pobyt bonem?
Rozliczenie płatności bonem turystycznym musi zostać zrealizowane najpóźniej w przeddzień Państwa wyjazdu.
W godzinach otwarcia biura, tj 9.00-17.00 w dniach od poniedziałku do piątku lub w innych uzgodnionych indywidualnie godzinach.
- Numeru Państwa apartamentu
- Numeru kodu obsługi Płatności (16 cyfr i liter)
- Kwoty bonu, którą chcecie Państwo rozliczyć bonem turystycznym
- Sms kodu – autoryzującego Państwa płatność.
(Weryfikacyjny kod SMS, przyjdzie na numer telefonu podany przez Państwa w ZUS)
W godzinach zamknięcia biura:
Uprzejmie prosimy Gości o wysłanie e-maila na adres: lp.fk3.ytnematrapa@ajcawrezer. Należy w nim umieścić następujące informacje:
- Numer Państwa rezerwacji
- Numer Państwa telefonu
- Numer kodu obsługi płatności (16 cyfr i liter)
- Kwotę bonu, którą chcecie Państwo rozliczyć bonem turystycznym
Skontaktujemy się z nadawcą maila telefonicznie.
5.Czy otrzymam fakturę za bon na firmę?
Niestety, nie. Dokument sprzedaży za płatność bonem turystycznym zostanie wystawiony na osobę fizyczną, zatem rozliczenie rezerwacji zostanie dokonane przy pomocy paragonu lub faktury imiennej.
Jeśli wolicie Państwo otrzymać fakturę na firmę, wówczas prosimy nie rozliczać płatności bonem turystycznym.
6. Czy bonem można płacić kilka razy?
Tak, za pomocą bonu można dokonywać płatności wielokrotnie, aż do wyczerpania kwoty bonu. Dla przykładu – w przypadku, gdy posiadamy bon o wartości 500 zł – transakcje mogą być rozbite na przykład na dwie płatności na kilka usług hotelowych – 200 zł i 300 zł. Bon zrealizowany może być tylko i wyłącznie na usługi z udziałem dziecka.
7. Czy mogę zrealizować bon, nawet gdy kwota noclegu przewyższa jego wartość?
Płatność za pomocą bonu jest możliwa również w przypadku, gdy wartość usługi hotelarskiej lub imprezy turystycznej przekracza jego wartość. Pozostała kwota musi zostać uregulowana gotówką lub przy pomocy karty płatniczej.
8.Realizacja bonów po rezerwacji na stronie pośrednika (Booking, itd.)
Bonem turystycznym rozliczamy jedynie rezerwacje dokonane bezpośrednio w Apartamenty 3KF Centrum(telefonicznie, mailowo oraz przez WWW). Rezerwacje przez pośredników, np. Booking, itd., nie mogą być rozliczone z udziałem bonu turystycznego.